Paź.21

AliExpress Ochrona Kupujących

AliExpress Ochrona Kupujących

Każda osoba kupująca na AliExpress ma zagwarantowane:

Pełen zwrot kosztów jeśli nie otrzymasz zamówienia.

Dostaniesz pełny zwrot pieniędzy , jeśli zamówienie nie dotrze w terminie dostawy obiecanego przez sprzedającego dostawy obiecanego przez sprzedającego

Pełnego lub częściowego zwrotu kosztów, jeśli element nie jest taki jak opisano.

Jeśli Twój przedmiot znacznie różni się od opisu produktu sprzedającego , możesz A: go zwrócić i otrzymać pełny zwrot pieniędzy , albo b : Get częściowy zwrot i utrzymać pozycję.

Sprzedawcy mogą także oferować dodatkowe gwarancje dla swoich produktów:

Łatwe zwroty

Produkty, które wchodzą w zakres tej polityki zwrotów mogą być zwrócone w kraju, o ile są one nieużywane i w oryginalnym opakowaniu. Bez podania przyczyny!

Gwarancja oryginalności.

Jeśli produkt, który wchodzi w zakres niniejszej gwarancji zostanie uznany za podrabiany, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy (koszty wysyłki wliczone ).

Jak działa Ochrona Kupujących?

a

1. Skontaktuj się ze sprzedającym

Jeśli zamówienie nie dotarło w terminie, czy też produkt nie jest taki jak opisano – skontaktować się ze sprzedawcą. Większość sprzedających chętnie szybko rozwiązać wszelkie problemy .

2. Otwórz spór aby dokonać zwrotu

Jeśli nie udało się rozwiązać problemu ze sprzedającym , można złożyć wniosek o zwrot, klikając Otwórz spór. Tutaj można formalnie omówić rozwiązania ze sprzedającym.

3. Przesłanie sporu do AliExpress

Jeżeli nie jesteś zadowolony z rozwiązań sprzedającego, można przesłać spór do Aliexpress, które pośredniczyć między kupującym i sprzedającym w celu rozwiązania problemu.




Najlepszym sposobem, aby chronić swój zakup jest dokładne sprawdzenie opinii o sprzedającym oraz opinii i opisu towaru przed złożeniem zamówienia.

AliExpress Ochrona Kupujących AliExpress Ochrona Kupujących

You Might Also Like