AliExpress po polsku – Pomoc

Czy mogę zobaczyć ceny produktów w walucie lokalnej?

Obecnie wszystkie ceny produktów na AliExpress są przedstawione w dolarach amerykańskich.

Jak zmienić ocenę jaką wystawiłem sprzedawcy?

  1. Zaloguj się do Mój AliExpress
  2. Idź do transakcji , kliknij Zarządzaj opinią ( pod Feedback )
  3. kliknij Aktywne opinie
  4. Wybierz kolejność, a następnie kliknij przycisk Popraw Feedback
  5. podaj swój powód i kliknij Popraw opinię

Jakie są przepisy dotyczące zmiany opinii – feddback ?

1. Można jedynie zmienić zwrotne opinie raz po oryginalnym feedback’u
2. Można jedynie zmienić w ciągu 30 dni od pierwotnej opinii
3. Feedback / opinia może być zmieniona jedynie z negatywnej / neutralne na pozytywne

Poprawianie zwrotne działa w obie strony ; można skorygować informacje zwrotne dla swoich sprzedawców i odbiorców.

Jeśli czujesz, że opinia sprzedającego o was jest niesprawiedliwa , możesz skontaktować się ze sprzedawcą za pomocą wniosku rewizji zwrotnej w ciągu 30 dni od wystawienia opinii przez sprzedającego. Jeśli sprzedający odmówi zmiany i czujesz, że pierwotna opinia jest niesprawiedliwa, możesz zgłosić nadużycie.

Czy moge zmienić opinię / informację zwrotną / feddback jaką wystawiłem sprzedającemu?

Jeśli popełnisz błąd w informacjach zwrotnych dla sprzedawcy, możesz zmienić go w ciągu 30 dni od otrzymania pisma.

Co zrobić gdy sprzedawca nie zgada się na warunki rekompensaty lub nie odpowiada?

Możesz złożyć reklamację w AliExpress.com 3 dni po otwarciu spóru . Jeśli spór nie zostanie zatwierdzony w ciągu 15 dni od daty złożenia wniosku, będą one automatycznie kierowane do naszego Zespołu Rozwiązywania Sporów. AliExpress.com rozpocznie skargę i podejmie decyzję na podstawie dowodów dostarczonych przez obie strony. Wszystkie decyzje podjęte przez AliExpress.com są ostateczne.

Niektórzy sprzedający oferuja darmową dostawę, a inni nie?

W AliExpress dostawcy mają możliwość zaoferowania bezpłatną wysyłkę do odbiorców. Gdy dostawcy oferują bezpłatną wysyłkę , dostawca ponosi koszty wysyłki . Aby znaleźć dostawców, którzy oferują bezpłatną dostawę : 1. Podaj nazwę produktu, którego szukasz w pasku wyszukiwania 2. Na stronie z wynikami wyszukiwania , zlokalizować kraj docelowy wysyłki w opcji wyszukiwania Darmowa wysyłka

Czy mogę sprzedawac na AliExpress?

Obecnie jedynie dostawcy z Chin mogą sprzedawać na AliExpress . Jednak rozważamy rozszerzenie naszej usługi na dostawców międzynarodowych w przyszłości. Należy regularnie sprawdzać AliExpress aby uzyskać więcej informacji.

Nadal można korzystać ze wszystkich zalet jako nabywca na AliExpress i uzyskać wysokiej jakości produktów po cenach hurtowych. Zamów już od 1 sztuki i zapłacić bezpiecznie przy użyciu naszego bezpiecznej formy łatnosci Escrow .

Czy mogę bezpiecznie płacić poza internetem?

Dla własnego bezpieczeństwa, wszyscy dostawcy są proszeni, aby zaakceptować naszą bezpieczną obsługę transakcji Depozytu na AliExpress. Jednak nadal istnieje bardzo niewielka liczba dostawców, którzy wymagają formy płatności innych niż Escrow . Zdecydowanie nie zaleca się stosowania metody płatności inne niż Escrow . Jeśli płacisz dostawcom nie zarejestrowanym na AliExpress.com, płatności NIE są chronione.

Jeżeli dostawca nadal poprosi aby płacić przy użyciu metod innych niż Escrow, zgłoś się do nas.

Jak anulować członkostwo?

Aby zrezygnować z członkostwa , zaleca się wykonanie następujących czynności: 1.Zaloguj się do Moje AliExpress i kliknij przycisk „Edytuj profil” w zakładce „Konto”

2. Kliknij Dezaktywacja konta w górze strony

3. Wybierz powód, dla którego chcesz anulować członkostwo i kliknij przycisk Potwierdź

Kupony

Jak mogę zdobyć kupony?
Możesz dostać kupony AliExpress poprzez udział w różnych programach promocji sponsorowanych przez Alibaba.com.  Można również uzyskać kupony od sprzedawców, którzy są również dystrybuują kupony w AliExpress.  Kupony AliExpress są tylko skierowane do pojedynczych osób zarejestrowanych na jednym koncie AliExpress.com. AliExpress zastrzega sobie prawo do odebrania kwoty pieniężnej i / lub utraty kuponu od osób stosujących stosując metody oszustw (takich jak wiele tożsamości konta).    

 Na jakie produkty można wykorzystać moje kupony?
Kupony można wykorzystać na dowolnej pozycji na regularne ceny AliExpress. Ogólnie rzecz biorąc, kupony będą miały minimalny wymóg zakupu. Można użyć kupon tylko wtedy, gdy wartość zamówienia przekracza minimalny wymóg zakupu.

Mój kupon wkrótce wygaśnie. Czy mogę przedłużyć okres ważności?
Okres ważności kuponów nie może zostać przedłużony, należy użyć kuponu przed terminem wygaśnięcia.

Czy mogę wymienić kupony na gotówkę?
Nie Kupony nie mogą być wymieniane na gotówkę.

Czy mogę oddać moje kupony komuś innemu?
Nie Kupony są niezbywalne.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Aby sprawdzić status zamówienia , można postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Zaloguj się na swoje konto i przejdź do „Moje zamówienia”
2. Sprawdź stan swojego zamówienia poprzez poniższych kart:

3. Innym sposobem, aby sprawdzić stan swojego zamówienia poprzez naciśniecie w menu Spór Zamówienia „Dispute Orders” w zakładkach „transakcje” („tranzaction”):

Jak znaleźć moje zamówienie ? Jeśli znasz konkretny numer zamówienia , można bezpośrednio szukać go na poniższej stronie :

 Jeśli zapomniałeś numer zamówienia , należy użyć poniższych funkcji wyszukiwania:

Nie jestem zadowolony z otrzymanego produktu, co mogę zrobić?

Jeżeli nie jesteś zadowolony z produktu, który otrzymałeś , można otworzyć spór. Należy wykonać poniższe czynności, aby otworzyć spór : 1. Zaloguj się do sekcji „Moje zamówienia ” („My Orders”) na koncie AliExpress 2. Znajdź odpowiednie zamówienie  3. Kliknij przycisk „Otwórz spór” (”Open Dispute”)

  1. podsumowanie wniosku o zwrot funduszy

    Należy pamiętać , ABY otworzyć Spór PRZED upływem terminu LUB gdy zlecenie zostanie zakończone . Można rownież Mieć Otwarta komunikację z DOSTAWCA, który zgadza się na wzajemne rozwiązanie sporu. W celu kontaktu z DOSTAWCĄ, można przejść do szczegółów na Stronie produktu LUB sklepu i kliknąć Skontaktuj się teraz („Contact now” , aby wysłać Wiadomość . Można także kliknąć Czat Teraz! (Chat now!”)w celu rozpoczęcia rozmowy w Czasie rzeczywistym z dostawcami, którzy są w chwili obecnej on-line.

Kiedy otrzymam zwrot środków?

Zwrot spowodowane przez anulowanie zlecenia, umowy lub zwrotu Mediacja będzie proces od razu z konta AliExpress. Jednak może to zająć 7-10 dni roboczych na jego wyświetlenie na wyciągu z karty kredytowej.  Zwroty są wydawane w oparciu o metodę płatności stosowanej w chwili zakupu. Proszę zapoznać się z poniższą tabelą na podstawie szczegółowego czasu refundacji :

Co należy zrobić w sytuacji braku wpłynięcia środków na konto:
1.     Zwrot na karty kredytowe i debetowe:
Skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Może upłynąć trochę czasu, zanim refundacja jest wysłana do Twojego konta.
2. Zwrot na Konto bankowe : Skontaktuj się ze swoim bankiem .

Dlaczego moja płatnosć się nie powiodła?

Jeśli płatność za zamówienie nie powiodła się, sprawdź czy nie wynika to z następujących sytuacji:

kod bezpieczeństwa karty jest nie właściwy
Proszę zwrócić uwagę, że błędny kod zabezpieczający kartę może skutkować brakiem realizacji płatności. Kod bezpieczeństwa karty to kod numeryczny na odwrocie karty kredytowej. Należy upewnić się, że podałeś prawidłowy kod zabezpieczający kartę i spróbuj ponownie.

Niewystarczające fundusze 
Upewnij się, że masz wystarczające środki na koncie i że płatność za zamówienie nie przekracza limitu kredytowego. Przekroczenie limitu Należy upewnić się, że kwota zamówienia nie przekracza limitu karty kredytowej.

Kod zabezpieczający 3-D zawiodł:
Należy upewnić się, że: 1. Karta kredytowa powinna być autoryzowane przez wydawcę karty kredytowej, aby dokonać płatności online poprzez aktywację 3-D kod zabezpieczający. 2. Twoja karta kredytowa została aktywowana 3-D kod zabezpieczający. Jeśli nie zostało aktywowane 3-D kodu zabezpieczającego, należy skontaktować się z wystawcą karty z tym problemem. 3-D Kod bezpieczeństwa dla wiza jest nazywany Verified by Visa (VBV) oraz Master Card nazywa MasterCard Secure Code.

Weryfikacja płatności nie powiodła się
Jeśli zamówienie zostało zamknięte ze względów bezpieczeństwa, płatność nie zostanie odjęta przez AliExpress. Zazwyczaj bank zastrzegają płatności do 7 dni roboczych przed zwolnieniem środków z powrotem do posiadacza karty. Jeśli masz jakiekolwiek obawy dotyczące płatności, proszę pamiętać, aby skontaktować się z wystawcą karty kredytowej.
W przyszłości, aby uniknąć anulowania zamówienia, wykonaj poniższe czynności, aby złożyć wniosek potwierdzający Twoje dane:
1. Zaloguj się do Transakcje („Transaction”) i zlokalizuj zamówienie które zostało zamknięte ze względów bezpieczeństwa.
2. Kliknij „Zobacz szczegóły” i kliknij „Chcę reklamować” („Want to Calim”)

3. Prześlij niżej niezbędne dokumenty – zamówienie to będzie obserwowane przez nasz Zespół.

Odpowiednie dokumenty:
1. a) Kopia dowodu osobistego lub paszportu, jeśli użyto prywatnego karty kredytowej do transakcji
b) kopię swojej rejestracji działalności gospodarczej, jeżeli użyłeś firmowej karty.
2. Kopię obu stronach używanej karty kredytowej
3. Kopia dowolnego wyciągu, potwierdzenia płatności (na dowolną kwotę) rachunku bankowego do którego jest podpięta karta kredytowa.

Aby zachować dane karty kredytowej jak poufne, można zakryć część swoich numerów kart kredytowych. Należy jednak zachować ostatnie cztery numery i nazwę wystarczająco czytelną.   Gdy dane karty kredytowej są weryfikowane, można zastąpić zamówienia.   W wyjątkowych okolicznościach, jeśli płatność została odliczona, zwrot nastąpi do oryginalnego konto w ciągu 7-10 dni roboczych.

Oswiadczenie AliExpress:
Jesteśmy całkowicie świadomi wątpliwości dotyczących dostarczania wymaganych informacji. Jednak ze znaczącym wzrostem użytkownika, będziemy musieli podjąć rygorystyczne środki ochrony autentyczności i bezpieczeństwa naszych usług. Te środki bezpieczeństwa czasem są sprawdzane wyrywkowo u kilku użytkowników. Proszę nie brać tego do siebie.   W modelu sieci, jesteśmy w stanie komunikować się z każdym z naszych klientów twarzą w twarz. W rezultacie konieczne jest, aby nasi klienci dostarczają niezbędnych informacji w Internecie, tak aby kontynuować tę weryfikację.
Wierzymy, że można zrozumieć, że kontrola ta ma na celu zapewnienie, że nasza strona jest bezpiecznym miejscem obrotu zarówno dla siebie i swoich partnerów biznesowych. Bądźcie pewni, że ta kontrola bezpieczeństwa jest ściśle tajna, więc Twoje informacje nie SA jawne i nie będą widoczne przez osoby trzecie. Można ukryć pewne informacje, takie jak środkowe cyfry numeru karty.

Jak przebiega proces sporu?

Po wysłaniu formularza sporu, dostawca ma 15 dni na odpowiedź i próbę osiągnięcia porozumienia z kupującym. Jeżeli porozumienie nie zostanie osiągnięte w terminie 15 dni, spór automatycznie zostanie poddany przeglądowi za pośrednictwem Zespołu AliExpress Disputy. (Uwaga: Wszystkie otwarte informacje o sporach będą rejestrowane i zapisywane przez Zespół AliExpress w przypadku nasilania się sporów.)  Jeżeli kupujący nie usłyszy od dostawcy zadowalającej odpowiedzi lub czuje że negocjacje nie posuwają się naprzód, nie musi czekać, aż okres 15 dni sporu dobiegnie końca. Kupujący może eskalować spor po 3 dniach lub więcej w proces otwartej dyskusji.

Jak zmodyfikować spór Po otwarciu sporu , można zmodyfikować swój wniosek sporów i starać się zawrzeć umowę z dostawcą w czasie sporów. Naciśnij przycisk „Modyfikuj” (”Modify”)

Po wypełnieniu formularza, naciśnij przycisk „Wyślij” („Send”), aby wysłać bezpośrednio do dostawcy.

Jak mogę zażądać rozwiązania sporu od aliexpress.com

W niefortunnym przypadku gdy kupujący i dostawca nie mogą dojść do porozumienia w ciągu 15-dniowym procesie otwartego sporów, kupujący może eskalować spór. „Formularz kontaktowy” i „Otwórz Spór” są to pierwsze kroki, podjęte przez kupującego, negocjacji z dostawcą. Ostatnim krokiem w procesie jest nasilenie sporu i zaangażowanie w sprawę AliExpress.   Poprzez złożenie reklamacji, kupujący nie jest w stanie dojsć do porozumienia z dostawcą i żąda, aby AliExpress wkroczyć do rozwiązania sporu. Powody do eskalacji sporu może być różne jak np. dostawca nie odpowiada na żądania kupującego lub odmawia częściowego zwrotu za zamówienie wysłane w stanie niezadowalającym.

Jak reklamować produkt?

Jak mogę otworzyć spór:

Można otworzyć spór po upływie 6 dni po nadaniu przez sprzedającego zakupionych produktów aż do dnia, w którym zamówienie zostało zrealizowane.   Aby rozpocząć proces zakładania sporu, kupujący muszą zalogować się i kliknąć na „Moje zamówienia” („My Orders”) na stronie głównej (karta jest w najwyższym pasku narzędzi). Spowoduje to wyświetlenie nabywcy wszystkich zamówień na AliExpress. Kliknij „Otwórz spór” („open dispute”).

Również można kliknąć ” Zobacz szczegóły ” („View detail”) i przejdź do strony Szczegóły transakcji.

Pojawi się podstawowy formularz dla kupującego dotyczący szczegółów zamówienia, przyczyny sporu, o zwrocie częściowym lub całkowitym . Po wypełnieniu formularza, naciśnij przycisk „Wyślij ” („Send”), aby wysłać bezpośrednio do sprzedającego.

Jeżeli kupujący otrzymał towar, nabywca musi dodać pewne dowody, tak jak obrazki / filmy / zapisy rozmów w celu poparcia jego / jej prośby sporu. W przypadku gdy kupujący nie otrzymał przesyłki – ta opcja nie jest obowiązkowa.

Kiedy można założyć spór "Open Desputy"?

Choć większość problemów może być z powodzeniem rozwiązana przez bezpośredni dialog ze sprzedawcą, a obie strony tylko zyskują na utrzymaniu pozytywnych relacji biznesowych, to czasami pewne sytuacje muszą być rozwiązane w bardziej formalny sposób.
Otwierając spór, kupujący oficjalne oświadczają, że są niezadowoleni z niektórych aspektów swoich zamówień i chcą, pociągnąć sprzedającego do podjęcia natychmiastowych działań w celu zaradzenia tej sytuacji.

1.  Towary nie zostały dostarczone (data potwierdzenia zależy od wyboru różnych usług kurierskich, a dostawca potwierdził, że zamówienie zostało wysłane.

2.  Towary nie są dostarczone w zadowalającym stanie

3.   Wypełniając formularz zamieszczony w tym procesie zakładania otwartego sporu, kupujący może wyjaśnić zaistniałą sytuację i poprosić o wymianę, częściowego zwrotu, lub w rzadkich przypadkach pełny zwrot pieniędzy.

Jak zmodyfikować spór?

Po otwarciu sporu , można zmodyfikować swój wniosek sporów i starać się zawrzeć umowę z dostawcą w czasie sporów. Naciśnij przycisk „Modyfikuj” (”Modify”)

Nie mogę sledzić mojego zamówienia za pomoca trckingu - co teraz?

Jeśli nie możesz śledzić swojego zamówienia za pomocą numeru śledzenia:
1.  Skontaktuj się ze sprzedawcą w celu potwierdzenia , czy wysłał z prawidłowy numer śledzenia. Należy również sprawdzić, czy nie zostały zmienione informacje o dostawie (kod tracking). Możesz skontaktować się z dostawcą za pomocą narzędzia Messenger, TradeManager lub kliknij Kontakt Teraz („Contact now”) na stronie produktu.
2. Skontaktować się z firmą transportową w celu potwierdzenia, czy zamówienie zostało wysłane. Czasami firma kurierska potrzebuje 1-2 dni, aby zaktualizować nowe informacje.

Jak znaleść kod przesyłki / tracking?

Zaloguj się na „Mój Aliexpress” („My AliExpress”) i zobaczyć szczegóły śledzenia w transakcjach

Uwaga: To może potrwać od 48 do 72 godzin zanim informacje śledzenia zostaną zaktualizowane przez firmę przewozową , a czasem numery śledzenia mogą ulec zmianie. Jeśli po 3 dniach nie można uzyskać informacji o śledzeniu swojego zamówienia , skontaktuj się z dostawcą , aby uzyskać więcej informacji.

Jak Mogę śledzić Moje Zamówienie?

Po wybraniu rodzaju dostawy, pojawi się numer śledzenia zwany tracking. Możesz śledzić swoja przesyłkę klikając AliExpress śledzenie Przesyłki.

Jak AliExpress chroni moje płatności?

dla kupujących: Płać bezpiecznie za pomocą karty kredytowej , nie narażając swoich interesów. Kiedy płacisz on-line, Twoje dane są chronione przez szyfrowanie SSL VeriSign (najwyższy poziom ochrony dostępnym w handlu elektronicznym ).

dla partnerów: Weryfikujemy dane karty kredytowej dla każdej transakcji. Zostaniesz poproszony tylko o potwierdzenie wysłania zamówienie po otrzymaniu płatności . Twoje transakcje są zawsze chronione przez AliExpress : Dowiedz się więcej o ochronie kupujących Aliexpress

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Jak dokonać płatności na AliExpress za pośrednictwem Platnosci24.pl?

  1. Wybierz metodę płatności w tym przypadku Platnosci24.pl – w karcie „Zapłać” („Check Out”)
  2.  Kliknij przycisk „Zapłać teraz” („Pay now”), zostaniesz przekierowany na stronę Platnosci24.pl

Aliexpress Płatność

3. Wybierz odpowiedni bank / kartę

Aliexpress Płatność Płatności24.pl

4. Zostaniesz przeniesiony na platformę logowania do wybranego banku. Dalej postępuj jak przy zwykłym przelewie.

Aliexpress Płatność Płatności24.pl

Ochrona Kąta

Jak poprawić bezpieczeństwo konta
Ważne: Jeśli podejrzewasz, że nieautoryzowana osoba próbowała uzyskać dostęp do swojego konta, bezzwłocznie skontaktuj się z zespołem Aliexpress.

Poniższe wskazówki zwiększą bezpieczeństwo konta: 1. Ustaw bezpieczne hasło

    • Użyj kombinacji liter lub cyfr – np beatlesfan28, bez spacji
    • Korzystanie z wielu słów i cyfr bez spacji – np thebestboss84
    • Nigdy nie używaj pojedynczego słowa, które można znaleźć w słowniku, np: bambus
    • Nigdy nie wykorzystuj danych osobowych, które można łatwo odgadnąć? na przykład imię i nazwisko, numer telefonu, datę urodzenia
    • Nigdy nie należy używać adresu e-mail jako hasło
    • Nigdy nie używaj znanych haseł? np 123456 lub ABCDEF

2. Regularnie loguj się do AliExpress
Zapewnia to aktualne informacje o koncie.

 3. Należy zachować ostrożność podczas przyjmowania wniosków o udzielenie informacji prywatnej lub wrażliwej
Nigdy nie klikaj na linki w e-mailach, aby uzyskać dostęp AliExpress i Alibaba.com jeśli podejrzewasz, że wiadomość nie pochodzi od grupy Alibaba. Unikaj wypełniania formularzy w wiadomościach e-mail, które proszą o podanie danych osobowych, takich jak identyfikator użytkownika, hasło i dane karty kredytowej. Większość stron sign-in mogą być identyfikowane przez adresy, które rozpoczynają się http://login.alibaba.com/.

4. Używaj oprogramowania antywirusowego i firewall
Niektóre wirusy komputerowe mogą kraść hasła i informacje o kontach bankowych. Z tego powodu zaleca się zainstalowanie oprogramowania antywirusowego i aktualizować ją na bieżąco. Zapora to system zaprojektowany, aby uniemożliwić osobom nieupoważnionym (zazwyczaj określane jako „hakerów”) na uzyskanie dostępu do poufnych informacji przechowywanych na komputerze.

Nie mam jeszcze konta

Dlaczego nie mogę sie zarejestrować?

Można spotkać następujący problem podczas rejestracji:
1. Twój adres e-mail został już zarejestrowany

Proszę zmienić inny adres e-mail, aby skonfigurować konto. Albo można użyć istniejący adres e-mail, aby uzyskać hasło. Kliknij tutaj , aby odzyskać hasło.

2. Twoja nazwa kontaktowa zawiera polskie znaki

Dopuszczalne są tylko litery bez polskich znaków

3. Nie wyświetla się „Wpisz widoczny kod”

Jeśli nie pojawia się żaden obraz w polu „Wpisz widoczny kod”, sprawdź ustawienia przeglądarki w następujący sposób:

1) Otwórz przeglądarkę, kliknij „Opcje internetowe” w sekcji „narzędzia”

2) Kliknij zakładkę „Zaawansowane”, a następnie wybierz „Media”

3) zmień ustawienia na „Wyświetlaj obrazy”

Po ustawieniu przeglądarkę pomyślnie, należy po prostu wpisać dowolne słowo i kliknij. Otrzymają Państwo informację o błędzie i zostanie wyświetlony kolejny kodowym bezpieczeństwa.

Jak zarejestrować konto?

W celu założenia darmowego konta podążaj zgodnie z poniższymi instrukcjami: Jak kupować na Aliexpress

  1. Kliknij „Przyłącz się” / „Sign in”

jak-kupowac-na-aliexpress

2. Wybierz z listy rozwijanej „Przyłącz się za darmo” / „Join Free”

Jak kupować na Aliexpress

3. Zostaniesz przekierowany na podstronę, na której należy podać swoje dane: Jak kupować na Aliexpress

  1. Logowanie za pomocą konta FaceBook Jak kupować na Aliexpress
  2. Wpisz swój adres e-mail
  3. a. Wpisz swoje imię   b. … i nazwisko – bez Polskich znaków
  4. Utwórz hasło
  5. Wpisz ponownie utworzone hasło
  6. Wpisz kod wyświetlony poniżej tego pola
  7. Zaakceptuj regulamin aliexpress
  8. Naciśnij „Utwórz Konto” / „Create Your Account”

jak-zamawiac-na-aliexpress-2

4. Po poprawnym wprowadzeniu wszystkich danych wyświetli się strona potwierdzająca rejestrację.

Jak kupować na Aliexpress

jak-zamawiac-na-aliexpress-3

Mam już konto

Moj login nie pasuje

Aby zalogować się na koncie pomyślnie, musisz wpisać adres e-mail użyty przy rejestracji (lub twoje ID) oraz hasło. Twoje hasło zależy od wielkość liter, więc należy sprawdzić, czy Caps Lock na klawiaturze  jest włączony, a także upewnić się, że nie ma dodatkowych spacji w haśle.

Jeśli zarejestrowany adres e-mail i hasło są poprawne i nadal nie można zalogować się pomyślnie, wykonaj poniższe czynności, aby ustawić swoją przeglądarkę:

1. Sprawdź, czy Twoja przeglądarka jest ustawiona na blokowanie opcji pliki cookie. Jeśli opcja cookie zostały zablokowane, należy ją włączyć.

2. Należy pamiętać, aby usunąć ciasteczka z przeglądarki.

Jak zresetować hasło?

1. Zaloguj się na Mój AliExpress „My AliExpress”

 

2. Kliknij „Konto”, a następnie kliknij przycisk „Zmień hasło”

3. Odpowiedź na pytanie zabezpieczające, a następnie kliknij przycisk „Wyślij”

 

4. Wprowadź swoje hasło, a następnie wprowadź nowe hasło i kliknij „Wyślij”

Jak zresetować hasło?

1. Na stronie logowania kliknij „Zapomniałem hasła”

2. Wpisz swój e-mail lub ID Użytkownika i kliknij „Wyślij”. Wiadomość e-mail zostanie wysłana do Ciebie. Należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w e-mailu, aby ustawić nowe hasło

Jak edytować mój profil?

1. Zaloguj się na „Mój AliExpress” / ”My AliExpres”

2. Kliknij „Konto”, a następnie kliknąć „Edytuj profil członkowski”

 


3. Kliknij polecenie „Edytuj” na dole strony, aby edytować lub modyfikować informację.

4. Dokładnie Sprawdzić edytowane informacje, a następnie kliknij przycisk „Wyślij”.

Jak poprawić bezpieczeństwo konta?

Ważne: Jeśli podejrzewasz, że nieautoryzowana osoba próbowała uzyskać dostęp do twojego konta, skontaktuj się z zespołem Alibaba.

Poniższe wskazówki to sprawdzone sposoby, aby zwiększyć bezpieczeństwo konta: 1. Ustaw bezpieczne hasło

    • Użyj kombinacji liter lub cyfr – np beatlesfan28, bez spacji między
    • Korzystaj z wielu słów i cyfr bez spacji – np thebestboss84
    • Nigdy nie używaj pojedynczego słowa, które można znaleźć w słowniku – np: bambus
    • Nigdy nie wykorzystuj danych osobowych łatwych do odgadnięcia? na przykład imię i nazwisko, numer telefonu, datę urodzenia lub
    • Nigdy nie należy używać adresu e-mail jako hasło
    • Nigdy nie używać znanych haseł – np 123456 lub ABCDEF

2. Loguj się regularnie do AliExpress
Aktualizuj informacje o koncie

 3. Należy zachować ostrożność podczas przyjmowania wniosków o udzielenie informacji prywatnej lub wrażliwej
Nigdy nie klikaj na linki w e-mailach, aby uzyskać dostęp AliExpress i Alibaba.com, jeśli podejrzewasz, że wiadomość nie może nie pochodzić od grupy Alibaba. Unikaj wypełniania formularzy w wiadomościach e-mail, które proszą o podanie danych osobowych, takich jak identyfikator użytkownika, hasło i dane karty kredytowej. Większość stron sign-in mogą być identyfikowane przez adresy, które rozpoczynają się http://login.alibaba.com/.

4. Używaj oprogramowania antywirusowego i firewall
Niektóre wirusy komputerowe kraść hasła i informacje o kontach bankowych. Z tego powodu zaleca się zainstalowanie oprogramowania antywirusowego i aktualizować ją na bieżąco. Zapora to system zaprojektowany, aby uniemożliwić osobom nieupoważnionym (zazwyczaj określane jako „hakerów”) na uzyskanie dostępu do poufnych informacji przechowywanych na komputerze.

Jak anulować członkostwo?

Aby zrezygnować z członkostwa , zaleca się wykonanie następujących czynności: 1.Zaloguj się do Moje AliExpress i kliknij przycisk „Edytuj profil” w zakładce „Konto”

2. Kliknij Dezaktywacja konta w górze strony

3. Wybierz powód, dla którego chcesz anulować członkostwo i kliknij przycisk Potwierdź

W celu dokładnego wyszukania lub mniej można skorzystać z poniższych funkcji:

  1. Pasek szukania – wpisz co chcesz wyszukać Jak kupować na Aliexpress
  2. Słowo kluczowe które zawęzi wyniki wyszukania
  3. Wpisz przedział cenowy
  4. Do wyboru są 4 zakresy cenowe podane przez AliExpress, w których dokonano najwięcej zakupów. Jak kupować na Aliexpress
  5. Wybierz kraj, do którego ma zostać dostarczona przesyłka.
  6. Zaznaczenie tej opcji spowoduje wyświetlenie tylko ofert  z darmową dostawą
  7. Produkty w ofercie promocyjnej
  8. Ocena produktów
  9. Oferta na jedną sztukę
  10. Zwroty krajowe
  11. Oferty dostępne tylko na mobilnej aplikacji AliExpress
  12. Sortowanie ofert względem liczby sprzedaży
  13. Sortowanie wg daty dodania
  14. Sortowanie wg opinii o sprzedawcy
  15. Sortowanie wg ceny

Jak kupować na Aliexpress

Co to jest TradeManager?

TradeManager jest narzędziem komunikacyjnym. Przez TradeManager można:

  • Czatować z nabywcami i dostawcami w czasie rzeczywistym
  • Uzyskać tłumaczenie w czasie rzeczywistym
  • Szukać kupujących i dostawców
  • Pobierać najnowsze alerty handlowe
  • Aby pobrać najnowszą wersję oprogramowania TradeManager, proszę kliknąć tutaj

Czatowanie ze sprzedawcami na TradeManager.

Jeśli zainstalowałeś TradeManager, możesz kliknąć przycisk Czat teraz! / „Chat now”, aby porozmawiać z dostawcą on-line:

Jeżeli dostawca jest nieaktywny, można zostawić wiadomość, sprzedający przeczyta wiadomość, kiedy zaloguje się następnym razem:

Aby znaleźć historię wiadomości na TradeManager:

1. Przejdź do sekcji „Historia Wiadomość” pod „menu” z TradeManager

2. Kliknij „Wszystkie wiadomości”

3. Wybierz kontakt, z którym rozmawiałeś.

Wysyłanie wiadomości do sprzedawców

Aby wysyłać wiadomości do sprzedawców:

1. Kliknij przycisk Skontaktuj się teraz na stronie sklepu lub stronie produktu

Strona sklepu:

Strona produktu:

2. Wypełnij pola

3. Możesz wysłać kopię na zarejestrowany adres e-mail przez zaznaczenie „√” przy zdaniu wyślij kopię na adres e-mail

4. Kliknij przycisk Wyślij, a wiadomość zostanie wysłana na adres e-mail zarejestrowanego dostawcy i jego centrum wiadomości.

Inne sposoby skontaktowania się ze sprzedawcą

Aby sprawdzić numer telefonu dostawcy w szczegółach kontaktów na stronie:

By uzyskać dostęp do adresu e-mail dostawcy i bezpośrednio wysłać e-mail:

1. Znajdź odpowiedni numer zamówienia

2. Kliknij przycisk Wyświetl szczegóły

3. Sprawdzaj adres e-mail dostawcy, jak poniżej: