Paź.21

Aliexpress produkt nie zgodny z opisem

Co możesz robić gdy masz problemy z dostawą lub zamówiony produkt różni się od opisu?

aliexpress-produkt-nie-zgodny-z-zopisem-min1. Skontaktuj się ze sprzedawcą aliexpress produkt nie zgodny z opisem

Jeśli masz jakieś problemy z zamówieniem (np opóźnienia w dostawie produktu), możesz skontaktować się ze sprzedawcą . sprzedający mając na uwadze swoja markę mogą oferować zadość uczynienie, ale nie zawsze:aliexpress produkt nie zgodny z opisem

Możesz skontaktować się ze sprzedawcą przez:

  • Rozmowa online za pomocą aliexpress TradeManager
  • Wysyłanie wiadomości w Mój AliExpress (“My AliExpress”)
  • E-mail lub telefonicznie aliexpress produkt nie zgodny z opisem

2. Otwórz spór / prześlij spór do zespołu AliExpress.com

Jeśli nie jesteś w stanie rozwiązać problemu ze sprzedającym, można kliknąć przycisk “Otwórz spór” na stronie Szczegóły Zamówienia. Po otwarciu sporu, ty i sprzedający macie ostatnią szansę negocjować rozwiązanie. Jeśli nadal nie możesz dojść do porozumienia ze sprzedającym, możesz eskalować spór przesyłając go do zespołu AliExpress Case Management.

Kiedy mogę złożyć wniosek o zwrot?
Choć większość problemów może być z powodzeniem rozwiązana przez bezpośredni dialog ze sprzedawcą, a obie strony tylko zyskują na utrzymaniu pozytywnych relacji biznesowych, to czasami pewne sytuacje muszą być rozwiązane w bardziej formalny sposób. Otwierając spór, kupujący oficjalne oświadczają, że są niezadowoleni z niektórych aspektów swoich zamówień i chcą, pociągnąć sprzedajacego do podjęcia natychmiastowych działań w celu zaradzenia tej sytuacji.

Założyć spór (Open Dispute) można, gdy:aliexpress produkt nie zgodny z opisem

1. Towary nie zostały dostarczone (data potwierdzenia zależy od wyboru różnych usług kurierskich, a dostawca potwierdził, że zamówienie zostało wysłane.

2. Towary nie są dostarczone w zadowalającym stanie aliexpress produkt nie zgodny z opisem

3. Wypełniając formularz zamieszczony w tym procesie zakładania otwartego sporu, kupujący może wyjaśnić zaistniałą sytuację i poprosić o wymianę, częściowego zwrotu, lub w rzadkich przypadkach pełny zwrot pieniędzy.




You Might Also Like