Raporty dotyczące rynku e-commerce publikowane od kilku lat dowodzą, że rośnie liczba osób, które coraz częściej dokonują zakupów przez internet. W sieci szukamy również opinii na temat producentów i usługodawców, a dobra widoczność w sieci gwarantuje większe zainteresowanie firmą.
Dlatego tak istotnym elementem funkcjonowania każdego biznesu jest strona internetowa, a także aktywność w mediach społecznościowych. Niemniej praca nad budową wizerunku i odpowiednim marketingiem nie jest prosta i szybka, więc coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na współpracę z agencjami marketingowymi.
Cel? Pierwsza strona w Google
Projektowanie stron internetowych to wieloskładnikowy proces, którego celem jest jak najlepsze pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania Google, z której na co dzień korzysta ponad 90% internautów. Istotne są treści zamieszczane na stronie, budowanie wizerunku firmy czy marki osobistej, a także prezentacja samej witryny, która powinna być czytelna i atrakcyjna dla odwiedzających. Jeżeli dołączymy do tego ruch wygenerowany na profilach w mediach społecznościowych, efektem będą znacznie lepsze wyniki sprzedaży produktów czy oferowanych usług.
Zajmowanie się wszystkimi aspektami projektowania i zarządzania stroną internetową oraz kampaniami na Facebooku czy Google Ads jest trudne dla jednej osoby. Kompleksowe działanie wymaga specjalistycznej wiedzy z kilku dziedzin, począwszy od umiejętności tworzenia wartościowych tekstów, po efektowne grafiki oraz zdjęcia.
Projektowanie strony z agencją interaktywną
Ze względu na argumenty przytoczone wcześniej, coraz więcej firm decyduje się na outsourcing tego typu usług. Agencje marketingowe odpowiadają dziś zarówno za projektowanie stron www, jak i prowadzenie profilów w social mediach. Wiedzą również jak zarządzać treściami na stornie czy w artykułach sponsorowanych, żeby uzyskać zadowalający efekt w postaci wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Specjaliści dobierają odpowiednie słowa kluczowe, dbają o takie szczegóły jak podpisy i tagowanie grafik zamieszczanych na stronie czy odpowiadanie na komentarze na Fecebooku czy Instagramie. Wartościowa agencja marketingowa może kompleksowo zadbać o klienta, któremu koszt outsourcingu zrównoważy się w wynikach sprzedaży czy pozyskaniu nowych kontrahentów. Co więcej, przedsiębiorca zainteresowany wyceną tego typu usług, może samodzielnie sprawdzić, ile będzie go kosztować taka współpraca. Wystarczy uruchomić Kalkulator on-line dostępny na stronie https://www.empem.pl/kalkulator-on-line/, żeby przekonać się, jaki budżet powinien przygotować pod kątem tego typu działań marketingowych.